دانروید،رسانه ای برای ایرانیان

وبلاگی برای اندرویدی های متخصص و دیگر وبلاگ نویسان

دانروید،رسانه ای برای ایرانیان

وبلاگی برای اندرویدی های متخصص و دیگر وبلاگ نویسان

سلام
به وبلاگ ما خوش اومدین
در این وبلاگ ما برای شما انواع برنامه ها و بازی های اندروید رو قرار دادیم
امید وارم که مورد استفاده قرار بگیره
استفاده از مطالب با ذکر منبع با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ، هفت کیلو هزار
اوه اوه راستی نظرات طلا صفتتون رو برامون زیر هر پست بنویسید.
واقعا از بازدیدتون خوشحالم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

دانلود بازی police force برای ویندوز 7 ، 8

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ب.ظ
از آنجا که نسخه پیشین این بازی با اقبال بازی باز ها روبه رو شد سازندگان این شبیه ساز پلیسی جذاب را بر آن داشت تا با رفع نواقص پیشین و تکیه بر نقاط قوت آن شماره ی دوم این بازی را با افزودن ویژگی های جدید و متنوع راهی بازار کنند.همچنانکه از نام بازی پیداست در این بازی در نقش پلیس به حفظ امنیت جامعه و برقراری قوانین و مقررات خواهید پرداخت.از جمله ماموریت های شما در این بازی حضور در تصادفات رانندگی و مقابله با هنجار شکنی هایی نظیر آدم ربایی و غیره خواهد بود.در این راستا شما با به همراه داشتن انواع اسلحه گرم و سرد ، دستبند ، بیسیم و… به انجام وظایف خود خواهید پرداخت.در این نسخه همچنین یک دفتر ویژه به عنوان محل کار ثابت برای شما در نظر گرفته شده و همچنین در تجزیه تحلیل پرونده هایی که به عهده می گیرید می توانید از پزشکی قانونی هم بهره ببرید.در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی جذاب و مهیج را مشاهده کنید.
اکنون در این وبلاگ ما آخرین نسخه از این بازی مهیج را برایتان قرار دادیم.


 password دانلود بازی Police Force 2 برای PCپسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Police Force 2 برای PCلینک دانلود – 754.2 مگابایت لینک کمکی 


تصاویر محیط بازی :

Police S2 دانلود بازی Police Force 2 برای PC Police S1 دانلود بازی Police Force 2 برای PC

Police S4 دانلود بازی Police Force 2 برای PC Police S3 دانلود بازی Police Force 2 برای PC

Police S6 دانلود بازی Police Force 2 برای PC Police S5 دانلود بازی Police Force 2 برای PC

نظرات  (۸)

  • امین داغستانی
  • لینک دانلودش کجاست
    من دارم دانلود می کنم کاشکی بیاد
    اقا من دانلود کردم  چجوری نصب کنم 

    پاسخ:
    راهنمای نصب موجوده
  • سید سهیل رمضانی
  • من دارم این بازی رو دانلود می کنم.امید وارم عالی باشه1
    پاسخ:
    امیدوارم خوشتون بیاد
  • فاطمه سلطان
  • من خیلی از این بازی خوشم اومد ممممممممممنون 😘😘😘  
    من اصلا از بازیهای پسرانه خوشم نمیاد 😜😜😜😜😜😜😜😝😜😝😜😝😜😝😜😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝  
    خیلی بازی خوب وپرهیجانی بود. من که خیلی لذت بردم.  
  • محمدمهدی باقری
  • سلام
    خوبید؟
    به روزم با اجازتون
    خوشحال میشم نظرتون رو راجع به مطلب بدونم
    حالا اگ درمورد مطلب هم نظری نداشتید نظرتون رو راجع به قالب بگو بدونیم
    منتظرما
    اگ خوشت اومد دنبالم کن
    ممنون
    بابای عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی